با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی اجتماعی ایران
تأثیر درمان تعاملی والد-کودک هیجان‏محور بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به افسردگی

مسیب یارمحمدی واصل؛ فاطمه عظیمه السادات؛ محمدرضا ذوقی پایدار؛ حسین محققی

دوره 11، شماره 21 ، خرداد 1401، ، صفحه 79-91

https://doi.org/10.30473/sc.2023.65514.2804

چکیده
  این پژوهش با هدف تعیین تأثیر درمان تعاملی والد-کودک هیجان‏محور بر بهبود کارکردهای اجرایی کودکان مبتلا به افسردگی انجام شد. پژوهش نیمه‏آزمایشی با طرح پیش‏آزمون و پس‏آزمون با دو گروه آزمایش و گواه بود. تمامی کودکان پسر مبتلا به اختلال افسردگی با دامنه سنی 5/5 الی 4 سال مراجعه‏کننده به مرکز مشاوره «شناخت نو» شهر اصفهان در ...  بیشتر